Decathloni lojaalsusprogramm

Miks sellega liituda?

365 PÄEVA, ET MEELT MUUTA!

Jah, Te lugesite õigesti. Decathloni kontoga saate ostud tagastada isegi 365 päeva jooksul! Kui Te pole ikka veel kasutanud ostetud Decathloni toodet ja see on originaalpakendis, tulge meie juurde ja me tagastame Teile makstud summa või asendame toote teisega. See ei kehti söögi ja joogi, erinevate riknevate, isikupärastatud ja ohutuskaupade (kiivrid, köied jne) ostudele. P.S. Meie šokolaadid ja joogid on nii maitsvad, et Te ei tahagi neid enam käest panna :)

ELEKTROONILISED KVIITUNGID!

Ilmselt teab igaüks, et isegi kui ostukviitungit hoitakse hoolikalt, tuhmub see või kaob aja jooksul. Ilmselt olete rohkem kui korra sattunud olukorda, kus vajasite ostu tagastamiseks kviitungit, kuid Teil polnud seda. Nüüd võib see kõik jääda minevikku! Looge täna Decathloni konto ja iga kord, kui sooritate ostu, skannige kassas oma konto triipkood ning kviitung on elektrooniliselt Teie konto juures saadaval. Te ei kaota neid kunagi, need ei rebene kunagi ega saa märjaks. Samuti pidage meeles, et Teie kviitung = Teie ostugarantii.

TASUTA JALGRATTAHOOLDUS!

Isegi 6 kuud pärast jalgratta ostmist saate kasutada kliendikonto eeliseid – tasuta hooldus! Seda teenust saate ainult konto abil ostes, seega ärge oodake, looge konto enne ostu sooritamist juba täna!

TE KÜSITE, MEIE ANNAME HEAD NÕU!

Ei tea, kuidas rehvi vahetada? Pole kindel, millised rulluisud on Teile parimad? Kas seadsite oma telgi üles või reguleerisite seljakotti õigesti? Oh jah, küsimusi võib olla palju, ja ka vastuseid. Seega looge konto ja saate isikupärastatud nõuandeid või vastuseid oma küsimustele. Meie spordijuhid teevad kõik endast oleneva, et Teid aidata! P.S. Lubame, et meie suhtlus on asjakohane ning saate alati meie kirjadest loobuda.

MEIE EESMÄRK ON TEIE RAHULOLU!

Üle 1400 kaupluse, sealhulgas 315 Prantsusmaal (riigis, kus Decathlon sündis!), ja üle 50 veebipoega üle maailma, teeme kõik endast oleneva, et pakkuda Teile parimaid tooteid. Kõik need kauplused, kõik meie töötajad ja kõik meie kliendid aitavad meil areneda ja parandada oma tooteid. Teie tagasiside meie toodete, teenuste ja kaupluse kogemuse kohta edastatakse kõikidele asjakohastele meeskondadele: tootejuhid, spordijuhid, kauplused, kes kohustuvad 100% vastama negatiivsele tagasisidele. Tänu sellele tagasisidele saame ka pidevalt oma tooteid paremaks muuta.